Volledig digitaal of gewoon bellen, bepaal zelf hoe je wilt bestellen.

Bestelinformatie.

Volledig digitaal of liever telefonisch, per mail of misschien nog gewoon per fax? Je kunt helemaal zelf bepalen hoe je wilt bestellen, want alle opties zijn bij ons mogelijk. Je kunt aan de slag met ons gebruiksvriendelijk gratis web-based internetbestelsysteem. Als je meerdere afdelingen of locaties hebt, kan er per afdeling via een eigen login besteld worden.

Wat ook kan is via een hoofdaccount switchen tussen de verschillende afdelingen of locaties. Voor jou als manager of voor een centrale besteller werkt dit extra eenvoudig en heb je ook direct inzicht in de inkoop per afdeling of locatie. Eenmaal opgegeven bestellingen kun je zelf wijzigen en de pakbon en factuur zijn digitaal beschikbaar. De opgegeven order wordt per mail bevestigd. Ook handig: het bestelsysteem bevat nog een ingebouwde Help-functie, die je snel op weg kan helpen.

  • Inzicht in het volledige assortiment;
  • Wekelijks online acties;
  • Bestellen via de eigen bestellijsten (PPL lijsten);
  • Direct inzicht in de nettoprijzen, dus extra eenvoudig om jou kostprijzen te calculeren.
Download handleiding
Contact